søndag den 30. oktober 2011

Halloween


Jeg så en lille dreng i tivoli sidste søndag. Han havde det mest geniale Halloween kostume på. Han var flagermus og havde vinger lavet af en paraply. Fedest tænkte jeg, da jeg skulle til Halloweenfest i denne weekend. Så jeg gik igang med projekt "ombygning af paraply". Det er faktisk lidt svært at klippe sådan noget paraplyjern over, men det lykkedes til sidst og Brorlort (min kat) hjalp til som i kan se på billedet.

Og resultatet blev sådan :) Jeg syede vingerne på en bluse, som jeg havde klippet op som en kardigan. Det eneste lille problem var, da jeg havde med meget besvær havde fået blusen på, opdagede jeg at jeg ikke kunne bøje armene og heller ikke så godt få blusen af igen. Det kunne jo godt blive en lidt trist fest bare, at gå rundt med stive strækte arme en hel aften. Så blusen blev bare lukket oppe ved halsen med en sikkerhedsnål, så blusen nærmest var en kappe og så kunne jeg bøje armene igen :)Og det var en god fest i Randis kollektiv :)

Kira

Ingen kommentarer:

Send en kommentar